Snikpellik Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 Pushilin (Putins marionett i Donetsk) skriver nå på Telegram at russiske styrker i Lyman er omringet. Det melder russiske statlige medier: https://tass.ru/mezhdunarodnaya-panorama/15917741 4 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 31 minutes ago, SuperKrokodille said: Jeg skriver som jeg gjør nettopp fordi jeg håper på å unngå et post-apokalyptisk "etterpå". Ja, det skjønner jeg. Men for Ukraina er det dagens situasjon som teller langt mer enn tenkte og potensielle scenarier senere. De må handle nå, før Ukraina er slutt. Så vil de ta neste problem når dagens er løst. Og dagens problem er å få russerne ut av Ukraina. Dette er en helt forutsigbar rekkefølge, stilt opp etter prioritet for dem. Og jeg er sikker på at det hadde vært likt i Norge. Først få fi ut, deretter bygge. 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Dragavon skrev (28 minutter siden): Skal visstnok være resultatet av et presisjonsangrep med HIMARS mot huset han befant seg i. Ikke første gang det skjer, og kan nok gjøre det mindre interessant å innta slike posisjoner. Endret 30. september 2022 av Serpentbane 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 Regenburg skrev (1 time siden): Om en russisk mann har nådd 70 år, så er sjansen for at han lever i 10 år til ganske god. Da er han en av de sunne. Det er alkisene og industriarbeiderne som dauer når de er 58 som trekker snittet ned. Russere er blant de som pleier bli eldst i verden. Spesielt i Kaukasus eller hvor det er. Verdens eldste var en slik Russer som ble 164 år. Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 Delvis skrev (2 minutter siden): Russere er blant de som pleier bli eldst i verden. Spesielt i Kaukasus eller hvor det er. Verdens eldste var en slik Russer som ble 164 år. Så argumentet er å risikere full atom-krig. Fordi Putin kan bli 100år ++? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 Nå vil jeg tro det er viktig ikke bry seg om det tullet med den "folkeavstemmingen"/annekteringen, og fortsette kampen om å frigjøre disse områdene som planlagt. Mot Putin er det nok bare hardt mot hardt som kan nytte. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 iblazeqt skrev (1 minutt siden): Så argumentet er å risikere full atom-krig. Fordi Putin kan bli 100år ++? hææ ..? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 Delvis skrev (3 minutter siden): Russere er blant de som pleier bli eldst i verden. Russland er helt nede på 123. plass i verden på forventet levealder. Gjennomsnitt på 71.3 år. Norge er til sammenligning på fjerdeplass, med 83.2 år. https://data.worldbank.org/indicator/SP.DYN.LE00.IN?end=2020 Sitat Verdens eldste var en slik Russer som ble 164 år. Nei. Det lengste dokumenterte menneskelivet var den franske kvinnen Jeanne Calment, som ble 122 år og 164 dager gammel. Ingen mennesker har levd i 164 år. https://en.wikipedia.org/wiki/Oldest_people#:~:text=The longest documented and verified,in 1985%2C after turning 110. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Snikpellik skrev (14 minutter siden): Det lengste dokumenterte menneskelivet var den franske kvinnen Jeanne Calment, som ble 122 år og 164 dager gammel. Ingen mennesker har levd i 164 år. Kanskje ikke godt nok dokumentert, men det var intervjuer med, og programmer om han i radioen for mange år siden. Snikpellik skrev (14 minutter siden): Russland er helt nede på 123. plass i verden på forventet levealder. Gjennomsnitt på 71.3 år. Snakket ikke om gjennomsnittalder, men at en del blir veldig gamle et eller annet sted i Russland. Det blir to forskjellige ting( jfr historikken i den sekvensen). Endret 30. september 2022 av Delvis Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 11 minutes ago, Delvis said: Kanskje ikke godt nok dokumentert, men det var intervjuer med, og programmer om han i radioen for mange år siden. Snakket ikke om gjennomsnittalder, men at en del blir veldig gamle et eller annet sted i Russland. Det blir to forskjellige ting( jfr historikken i den sekvensen). Vær nå grei å ta denne fullstendig uinteressante diskusjonen om levealder en annen plass. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Albania skrev (19 minutter siden): Beskrivelsen i tweeten er feil. Videoen er geolokalisert til Soledar, som ligger ved Bakhmut. Ca. 40km fra Lyman. Spoiler https://goo.gl/maps/FdbnULViN9q2uFb18 Endret 30. september 2022 av Snikpellik 3 1 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 https://liveuamap.com/en/2022/30-september-ukrainian-military-repelled-russian-attacks Sitat Ukrainian military repelled Russian attacks near Zaitseve, Mayorsk, Vesela Dolyna, Bakhmutske, Odradivka, Kurdiumivka, New York, Pervomaiske and Bezimenne , - General Staff of Armed Forces of Ukraine says in the morning report New York? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Memento scientiam skrev (4 minutter siden): https://liveuamap.com/en/2022/30-september-ukrainian-military-repelled-russian-attacks New York? Hehe ja. Byen heter faktisk New York. Kona til en av grunnleggerne var fra USA, og det skal ha vært grunnen til navnet. Skrives vel som regel Niu-York (Нью-Йорк) i Ukraina. Endret 30. september 2022 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 Quakecry skrev (21 minutter siden): Vær nå grei å ta denne fullstendig uinteressante diskusjonen om levealder en annen plass. Bare for orden skyld: Det var ikke meg som begynte, så jeg syns egentlig denne anmodningen ble rettet til feil person. Men helt enig, hadde ikke tenkt å skrive mer enn det innlegget heller, så da håper jeg andre også stopper der 🙂 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 Russiske mobiliseringsoffiserer forsøker å mobilisere hele Dagestan, og Dagestans leder er forbannet aMEb1Y6_460svav1.mp4 3 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 Et annet snodig fenomen i Dagestan aL1QK75_460svav1.mp4 1 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 2 1 Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 10 minutes ago, Brother Ursus said: Et annet snodig fenomen i Dagestan aL1QK75_460svav1.mp4 Gikk for seg i den bedriftsfotballkampen 🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå