Acillatem Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 Hei, var nettopp ute å kjørt. Bilturen endt plutselig på E6🤦🏻♀️ Når jeg kjørte kom det plutselig en lyd (hørtes ut som bilen ble kvelt, noe den ikke ble) så mistet jeg motorkraft. Når jeg stoppet prøvde jeg å starte igjen, og det eneste som skjedde var at alt i dachbordet fungerte og rattlåsen gikk av, men motoren reagerte ikke i d hele tatt når jeg prøvde å trykke inn nøkkelen. Noen som har noe peiling på hva det kan være? verkstedet tenkte først reg reim, men di turte ikke si noe før di har fått sjekket bilen😣 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 Slo motorlampen seg på? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 Kan være mye forskjellig. Alt fra fullstendig motorhavari til en ledning som har løsnet. Det er derfor lite vits i å spekulere alt for mye før noen får sjekket den grunnleggende på motoren først. Lenke til kommentar
Zeroh Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 Bilmodell, kjørelengde og årsmodell? Lenke til kommentar
Acillatem Skrevet 26. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2022 mobile999 skrev (16 timer siden): Slo motorlampen seg på? Nei, kom ingen ting opp😅 Lenke til kommentar
Acillatem Skrevet 26. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2022 Zeroh skrev (15 timer siden): Bilmodell, kjørelengde og årsmodell? Vw Passat, 242xxx 2006 mod som er registrert 2007 Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 26. februar 2022 Del Skrevet 26. februar 2022 Temperatur? Blir motoren for kald? Lenke til kommentar
Acillatem Skrevet 26. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2022 smthellan skrev (15 minutter siden): Temperatur? Blir motoren for kald? Temperaturen var som den bruker å være😅 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. februar 2022 Del Skrevet 26. februar 2022 Mistet du all motorkraft, eller ble den bare markant svakere men du kunne fremdeles kjøre? Lenke til kommentar
Acillatem Skrevet 26. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2022 sedsberg skrev (17 minutter siden): Mistet du all motorkraft, eller ble den bare markant svakere men du kunne fremdeles kjøre? Mistet all motorkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå