Gå til innhold

sapphire 9700 pro

doofa

Anbefalte innlegg

Jeg har et radeon 9700 pro...

Jeg kjørte nettopp 3dmark2001SE, utslaget var rundt 9000 pts, noe som jeg anser som VELDIG lavt. En venn av meg kjørte samme testen med Geforce4 MX4200 og fikk omtrent samme poengsummen..

I omtrent alle spill lagger det (med 9700 kortet), warcraft 3, counter - strike (dårlig fps) og mange andre må jeg sette grafikken krafiftig ned på.

Jeg har bare en pentium 1.5 ghz og 512 ddr ram, så jeg lurer på om det er dette som gjør det ? Eller om kortet rett og slett er ødelakt? har nemlig hørt at 9700 pro skal være god for omlag 14000 pts på 3dmark2001se

Mvh Christoffer

;)

Endret av doofa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et radeon 9700 pro...

Jeg kjørte nettopp 3dmark2001SE, utslaget var rundt 9000 pts, noe som jeg anser som VELDIG lavt. En venn av meg kjørte samme testen med Geforce4 MX4200 og fikk omtrent samme poengsummen..

I omtrent alle spill lagger det (med 9700 kortet), warcraft 3, counter - strike (dårlig fps) og mange andre må jeg sette grafikken krafiftig ned på.

Jeg har bare en pentium 1.5 ghz og 512 ddr ram, så jeg lurer på om det er dette som gjør det ? Eller om kortet rett og slett er ødelakt? har nemlig hørt at 9700 pro skal være god for omlag 14000 pts på 3dmark2001se

Mvh Christoffer

;)

1,5 ghz P4 er jo ikke akkurat noen kraftbombe, tror ikke du kan forvente noe særlig mere enn 9k....sorry. :roll:

Endret av chil
Lenke til kommentar
fint å høre at cpuen spiller en stor rolle i problemet.

Har nettopp bestilt en Intel 3.0 ghz

Satser på at den fikser saken ;)

Håper du har hovedkort som klarer å utnytte denne prosessoren. Med andre ord et hovedkort som klarer 200 MHz FSB, effektivt 800, samt minne som klarer 200 MHz, effektivt 400.

Lenke til kommentar

kjøp deg Twinmos PC3200 2x256 RAM i samme slengen..

koster deg bare rundt 500 spenn og er helt klart mye valuta for pengene.

ellers synes jeg det er svært rart at Warcraft 3 hakker..

jeg spiller på en

p4 1,8 gig med 384 SD-ram og Geforce 3 ti200..går HELT glatt...

cheers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...