Sealine Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei! Jeg lurer egentlig bare på noe om ad-aware.. når jeg har scannet og funnet x antal "infeksjoner", lønner det seg da og slette "infeksjonene" eller og bare putte dem i Quarantine? Om jeg sletter, kan dette da opfordre til feil osv?... Mvh Pettter Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Jeg vet ikke med Adaware, men Spyware har tendens til å føre opp f.eks filen som holder rede på nylig brukte Word-dokumenter som infeksjon. Jeg tror derfor du bør sjekke hver enkelt av dem før du evt sletter. Karantene kan jo være en god måte å sjekke om "infeksjonen" gjør noe nyttig på maskinen din...? Slutter nettbanken å funke etter at du har satt en infeksjon i karantene kan det jo være lurt å ha den gjemt et sted... Endret 10. januar 2004 av baldviking Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har alltid bare slettet det den kommer over. tenk slik at det den finner, er jeg ikke interresert i å ha på min pc.. og det har fungert uten komplikasjoner så langt. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har alltid bare slettet det den kommer over. tenk slik at det den finner, er jeg ikke interresert i å ha på min pc.. og det har fungert uten komplikasjoner så langt. joda, men om du engang sletter feil, så er formatering antageligvis eneste redning. Uansett, om jeg putter dem i kvarantene, er det da noe hjelp i det?.. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Bruker også adawvre. Har slettet quarantine filen hver gang uten problem. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg bruker å slette de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå