Joachim Seehusen Skrevet 24. februar 2022 Del Skrevet 24. februar 2022 Den Putin-drevne konflikten kan ramme norske enkeltbedrifter [Ekstra] Lenke til kommentar
Frie fantasier Skrevet 24. februar 2022 Del Skrevet 24. februar 2022 Hvordan kan varor med 0 tonn vikt ha en verdi på flere tusen kroner? Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 24. februar 2022 Del Skrevet 24. februar 2022 Frie fantasier skrev (22 minutter siden): Hvordan kan varor med 0 tonn vikt ha en verdi på flere tusen kroner? Det står forklart i artikkelen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2022 Del Skrevet 24. februar 2022 For å lese artikkelen : Bli abonnent og få 50% ! Står det. 50% av en ukjent pris, hvor mye er det? Sikkert en del da det ikke er oppgitt. Dessuten sier loven at alt som koster skal prises - presis. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2022 Del Skrevet 24. februar 2022 (endret) Dart skrev (7 minutter siden): For å lese artikkelen : Bli abonnent og få 50% ! Står det. 50% av en ukjent pris, hvor mye er det? Sikkert en del da det ikke er oppgitt. Dessuten sier loven at alt som koster skal prises - presis. Jeg ser stadig vekk i butikkene at varer prises i valutaen prosenter i stedet for kroner. Har veldig lyst til at noen skal kjøre en praktisk spøk og prøve å betale med prosent-lapper i kassa. Jeg har et sånt loyalitetskort som gir meg 2%. Kan man dra det 25 ganger for å betale de 50 prosentene? </ dagens rant> Endret 24. februar 2022 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2022 Del Skrevet 24. februar 2022 En gullsmed lover 50%. Netto 2700 kr for en ring etter "rabatt". Billig? Nei, taksten på denne hos en annen gullsmed viser presis 2700 kr. Hva hvis de først legger på 100% og så trekker fra 50%? Jeg er slitt skeptisk av natur. Hvorfor lenke til et sted der man må betale? Og hvorfor ingen pris? Lenke til kommentar
TorHansen Skrevet 24. februar 2022 Del Skrevet 24. februar 2022 (endret) Der er bare å forby handel med Russland. Europa har ikke opplevd slikt barbari mellom stater siden Hitler sine angrep i andre verdenskrig. Og NATO må sende styrker for å støtte de øst-Europeiske medlemslandene som grenser til Russland. Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv. Nå må Europa ikke svikte slik vi gjorde på 30-tallet. Endret 26. februar 2022 av TorHansen 1 1 Lenke til kommentar
<generisk_navn> Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 Frie fantasier skrev (17 timer siden): Hvordan kan varor med 0 tonn vikt ha en verdi på flere tusen kroner? Tja, som det skrives over så forklares dette i artikkelen. Ut over det så kan man jo spørre seg hvor mye nedlastet programvare veier 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå