Gå til innhold

Den Putin-drevne konflikten kan ramme norske enkeltbedrifter [Ekstra]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

For å lese artikkelen Bli abonnent og få 50% ! Står det. 50% av en ukjent pris, hvor mye er det? Sikkert en del da det ikke er oppgitt. Dessuten sier loven at alt som koster skal prises - presis.

Lenke til kommentar
Dart skrev (7 minutter siden):

For å lese artikkelen Bli abonnent og få 50% ! Står det. 50% av en ukjent pris, hvor mye er det? Sikkert en del da det ikke er oppgitt. Dessuten sier loven at alt som koster skal prises - presis.

:thumbup: Jeg ser stadig vekk i butikkene at varer prises i valutaen prosenter i stedet for kroner. Har veldig lyst til at noen skal kjøre en praktisk spøk og prøve å betale med prosent-lapper i kassa. Jeg har et sånt loyalitetskort som gir meg 2%. Kan man dra det 25 ganger for å betale de 50 prosentene? </ dagens rant>

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

En gullsmed lover 50%. Netto 2700 kr for en ring etter "rabatt". Billig? Nei, taksten på denne hos en annen gullsmed viser presis 2700 kr. Hva hvis de først legger på 100% og så trekker fra 50%?

Jeg er slitt skeptisk av natur. Hvorfor lenke til et sted der man må betale? Og hvorfor ingen pris?

Lenke til kommentar

Der er bare å forby handel med Russland. Europa har ikke opplevd slikt barbari mellom stater siden Hitler sine angrep i andre verdenskrig. Og NATO må sende styrker for å støtte de øst-Europeiske medlemslandene som grenser til Russland.

Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv.  Nå må Europa ikke svikte slik vi gjorde på 30-tallet.

Endret av TorHansen
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...