lceman™ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvor finner jeg den berømte rocket packen på SWII, har lett på alle kartene, men finner den ikke... Lenke til kommentar
MokkaFokkaMasterManKnox Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvilket spill er det? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) hellendoorn mener jeg å huske fra demoen. i toppen av huset ved siden av kirka når du har tatt spawnpointet der Endret 10. januar 2004 av Frikky Lenke til kommentar
MokkaFokkaMasterManKnox Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 secret weapons of world war II? til battlefield? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 secret weapons of world war II? til battlefield? Ja, skrev litt feil Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 hellendoorn mener jeg å huske fra demoen. i toppen av kirka når du har tatt spawnpointet der Får sjekke det da Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 den ligger i huset ved siden av kirka. Lenke til kommentar
akd02 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kimbely airfield. Når du går inn baksiden av et av de 2 hangarene der de ufo lignene flyene er skal det ligge en rocketpac. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 secret weapons of world war II? til battlefield? Ja, skrev litt feil Da er det fint om du retter opp overskriften. Den er elendig. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Du finner også jetpack på essen på den sida ved brua i den venstre bunkeren. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Rocket packen er jo stusslig å bruke jo Hvorfor var det ingen som advarte meg om den enorme skuffelsen??? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 secret weapons of world war II? til battlefield? Ja, skrev litt feil Da er det fint om du retter opp overskriften. Den er elendig. Ikke forvent så mye av stakkars lille meg, jeg er jo stokk dum Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 secret weapons of world war II? til battlefield? Ja, skrev litt feil Da er det fint om du retter opp overskriften. Den er elendig. Ikke forvent så mye av stakkars lille meg, jeg er jo stokk dum så sant så sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå