Asian Man Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Heisann Trenger help med et relative nytt pc. GPU blir veldig varmt av og til og det gjør skjermen fryses (tror jeg). Specs: Case: Corsair 5000D AIRFLOW Midi-Tower Motherboard: ASUS ROG Strix B550-F GAMING (WIFI) CPU: AMD Ryzen 5 5600X Prosessor CPU Cooler: ASUS ROG Strix LC 360 RGB CPU Kjøler GPU: Gigabyte GeForce RTX3080Ti AORUS X RAM: Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 3200Mhz 32GB Storage: WD Blue SN550 1TB NVMe M.2 SSD x2 Seagate IronWolf 4TB 3.5'' NAS HDD PSU: Corsair HX1000, 1000W PSU Spille for det meste CSGO, Valorant, Leauge osv... Jeg vil si at pc bør tåler alt det samtidig. Si ifra hva annet dere trenger for å fikse det Takk på forhånd Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg ville ha lastet ned HW Monitor så du faktisk får sjekket at det er temperatur som er årsaken til at det fryser. Lenke til kommentar
Asian Man Skrevet 23. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2022 2 hours ago, TheKims said: Jeg ville ha lastet ned HW Monitor så du faktisk får sjekket at det er temperatur som er årsaken til at det fryser. Heisann, jeg har gjort det. Men kan ikke selveste HW monitor når jeg spille, dessverre. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Du kan ha HW monitor på i bakgrunn, også leser du av max temp på CPU og GPU etter du har spilt en runde. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Eller du kan bruke HWInfo64 som har logging og grafing. Du kan kjøre f.eks. FurMark for å sjekke temperatur også. Lenke til kommentar
Asian Man Skrevet 23. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2022 14 minutes ago, TheKims said: Du kan ha HW monitor på i bakgrunn, også leser du av max temp på CPU og GPU etter du har spilt en runde. Ja ehhh... Når den frys, fryses alt. Kan ikke gjøre noe, ende bare restarte pc hele tiden. det fryses ikke ofte, kun når jeg spille (på alle spill), pluss på alle spill sier noe er "litt" galt med gpu ellerno Lenke til kommentar
Asian Man Skrevet 23. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2022 5 minutes ago, snqmann95 said: Oppdatert bios? nei, ikke noe oppdartere Bios. Basicly nytt pc, bygg den før jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå