frkJulie Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Hei, jeg har akkurat bygd min første PC. Virker som om alt funker (lyser og vifter går osv) men får ikke noe opp på skjermen, får bare ikke signal. Prøvd flere forskjellige skjermer... Vet noen hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 frkJulie skrev (12 minutter siden): Hei, jeg har akkurat bygd min første PC. Virker som om alt funker (lyser og vifter går osv) men får ikke noe opp på skjermen, får bare ikke signal. Prøvd flere forskjellige skjermer... Vet noen hva jeg kan gjøre? Du har plugget skjermen direkte i skjermkortet? Mange CPUer har ikke innebygd grafikk, og da får du ingen bilde visst du plugger skjerm til hovedkortet. Lenke til kommentar
frkJulie Skrevet 23. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2022 TheKims skrev (1 time siden): Du har plugget skjermen direkte i skjermkortet? Mange CPUer har ikke innebygd grafikk, og da får du ingen bilde visst du plugger skjerm til hovedkortet. Har ikke skjermkort, er innebygd i pcu… Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Kabelfeil? Prøv andre kabler. Trekk minnebrikker ut og inn noen ganger. Lenke til kommentar
frkJulie Skrevet 23. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2022 Dart skrev (24 minutter siden): Kabelfeil? Prøv andre kabler. Trekk minnebrikker ut og inn noen ganger. Prøvd det også, går fortsatt ikke…. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 (endret) Du kan kanskje prøve å komme inn i bios, eller starte uten disker. Se om hovedkortet har led lys for å indikere cpu eller minnefeil. Endret 23. februar 2022 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå