tvv Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Hei ! Har Sonos i hele huset - og har da kjøpt litt etter litt - så har det blitt sånn at de lager det de kaller generasjon 2 - som da selvsagt ikke går sammen med generasjon 1 om man ønsker og oppdatere programvaren - og de oppgraderer heller ikke apper for generasjon 1 - så da man kjøper nye enheter får man problemet - Kort sagt er det noen som har et annet tilsvarende system som gjerne også er noe rimeligere 🙂 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg er veldig fornøyd med det jeg ar av Bluesound. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 +1 til Bluesound, men blir jo noe annet enn sonos-verden. Dvs Bluesound > forsterker > høyttalere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 Rune_says skrev (5 minutter siden): +1 til Bluesound, men blir jo noe annet enn sonos-verden. Dvs Bluesound > forsterker > høyttalere. De har en del frittstående høyttalere også, ref lenken jeg gav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå