Spillredaksjonen Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Legger ned Bethesda.net Launcher Flytter PC-satsingen over til Steam. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Faktisk aldri brukt denne, men desto mindre launchere jo bedre ? 7 Lenke til kommentar
torbjornnesso Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Skulle ønske at alle utgivere gikk direkte til steam. Men da må Valve sette ned andelen de tar ved salg av spill betraktelig, per nå er det omtrent 30% til Steam og 70% til spillutviklerne såvidt jeg har fått med meg. 2 Lenke til kommentar
SynT Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 torbjornnesso skrev: Skulle ønske at alle utgivere gikk direkte til steam. Men da må Valve sette ned andelen de tar ved salg av spill betraktelig, per nå er det omtrent 30% til Steam og 70% til spillutviklerne såvidt jeg har fått med meg. Nesten korrekt men litt mer komplisert, hvis spill selger for over 10 mill dollar redusere dei sin andel til 25%, 50mill dollar 20% 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå