Formfull Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Er det lov å avslutte en konto i en bank jeg ikke bruker fast å få ut alle pengene i cash?Å vist ikke,hvorfor ikke det? Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Formfull skrev (1 time siden): Er det lov å avslutte en konto i en bank jeg ikke bruker fast å få ut alle pengene i cash?Å vist ikke,hvorfor ikke det? Det må jo være lov 🙂 Lenke til kommentar
Roger Moore Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Formfull skrev (8 minutter siden): Er det lov å avslutte en konto i en bank jeg ikke bruker fast å få ut alle pengene i cash?Å vist ikke,hvorfor ikke det? Hvorfor ikke bare overføre pengene til en annen konto og så avslutte den gamle? Mye mye enklere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 52 minutes ago, Formfull said: Er det lov å avslutte en konto i en bank jeg ikke bruker fast å få ut alle pengene i cash?Å vist ikke,hvorfor ikke det? Du kan avslutte kontoen, men vær obs på at noen banker tar et gebyr for dette. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Formfull skrev (1 time siden): Er det lov å avslutte en konto i en bank jeg ikke bruker fast å få ut alle pengene i cash?Å vist ikke,hvorfor ikke det? Mistenker at du kanskje prater om BSU eller andre typer spesialkonto her, så vær obs på å lese vilkårene for kontoen før du gjør noe. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Det er lov, men svært få banker som har kontanter, og skal du ha kontanter, så må du møte opp i banken. Siden de muligens ikke har kontanter i filialen, så kan det ta noen dager før du får pengene. Letteste er å overføre til en konto du bruker. 1 Lenke til kommentar
nor.jorgen Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 6 hours ago, Formfull said: Er det lov å avslutte en konto i en bank jeg ikke bruker fast å få ut alle pengene i cash?Å vist ikke,hvorfor ikke det? Ja, men hvordan har du tenkt å få pengene utbetalt i kontanter? Må oppsøke en fysisk filial da, blir nesten som et museumsbesøk det og det vil de sikker ha et gebyr for. Mye lettere å overføre pengene til en annen konto. Eller ønsker du å legge ned kontoen pga oppsparte renter som du ønsker å få utbetalt samtidig? 1 Lenke til kommentar
Gjest b9687...9c2 Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 nor.jorgen skrev (På 22.2.2022 den 23.10): Ja, men hvordan har du tenkt å få pengene utbetalt i kontanter? Må oppsøke en fysisk filial da, blir nesten som et museumsbesøk det og det vil de sikker ha et gebyr for. Mye lettere å overføre pengene til en annen konto. Eller ønsker du å legge ned kontoen pga oppsparte renter som du ønsker å få utbetalt samtidig? Det er jo da bare å si opp kontoen og få pengene overført til en annen konto. Anonymous poster hash: b9687...9c2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå