Formfull Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Vi skal bo i samme bydel jeg og min mann,men jeg skal bo sammens med min nye kjæreste,så skal vi gjemme oss å håpe på det beste å ikke bli sett sammen eller bør jeg fortelle det ganske fort??Hva er best liksom??Min mann sa for lenge siden "Han ville ikke ha noe med min nye type å gjøre og heller ikke vårt barn skulle det",men jeg vet jo at når han sa det så var han sjalu å at det går seg til uansett før eller siden,men jeg ønsker leve mitt liv å ikke etter andres.Eller skal jeg bare si til min mann" Hvordan ønsker du å få vite det at jeg har fått ny kjæreste"?? Eller blir det de samme som å innrømme jeg allerede har en?? Noen med gode råd her?? Lenke til kommentar
Roger Moore Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Hvis du ikke kan leve i et forhold i full åpenhet er det noe feil et sted. For din del at du har en mann. 1 Lenke til kommentar
Formfull Skrevet 22. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2022 Ja skjønner det,men jeg ønsker ikke at det skal komme som et sjokk for han heller,har jo litt medfølelse også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå