ParMedLyster Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 (endret) Hei, Vi har vært sammen mange år (14) og har siste par årene utviklet lyster vi trodde vi aldri ville få eller ha. Vi satt å snakket om seksuelle drømmer og vi spurte hverandre om det var noe vi drømte om som vi aldri har opplevd før, hverken sammen eller før tiden vi ble sammen. Hun svarte sjenert at hun drømte om flere samtidig og da gjerne bli brukt av flere mens hun ligger på et bord, eller i senga o.l - og dette er noe jeg også tenner på og har veldig lyst til oppleve og utforske sammen med min kjære. Vi har fantasert om at vi drar på byen og tar inn på hotell, finner en mann på byen og kjører på, men så lett er det nok ikke. Stemningen, kjemien og alt det der må jo være på plass for oss alle… Noen med erfaringer på hvordan gå frem? Vi kjenner ikke til evt sexklubber, vi er ikke i noen miljøer knyttet til dette…. Før du kommer med det ene og det andre på hvorfor dele dama, hvorfor ditt og datt, så tenk at dette er noe vi tenner på og har lyst til…derfor ønsker vi litt veiledning på hvordan evt andre gikk frem første gangen/gangene. Mvh Par rett utenfor Oslo Endret 21. februar 2022 av ParMedLyster Vil være anonym 1 Lenke til kommentar
Gjest 03453...8ee Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Been there, done that. Første gang var partnerbytte med et annet flott par på hotell. Ekstremt deilig opplevelse, og helt sinnsykt å se kona betjene en annen mann. Gang nr. 2 var på sexklubb, hvor jeg og en random delte på kona. Satt også mye å bare så på for å nyte opplevelsen. Vil garantert gjøre det igjen. Ingen negative ting i ettertid, kun gode minner. Anonymous poster hash: 03453...8ee Lenke til kommentar
ParMedLyster Skrevet 23. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2022 Gjest 03453...8ee skrev (5 timer siden): Been there, done that. Første gang var partnerbytte med et annet flott par på hotell. Ekstremt deilig opplevelse, og helt sinnsykt å se kona betjene en annen mann. Gang nr. 2 var på sexklubb, hvor jeg og en random delte på kona. Satt også mye å bare så på for å nyte opplevelsen. Vil garantert gjøre det igjen. Ingen negative ting i ettertid, kun gode minner. Anonymous poster hash: 03453...8ee Høres så sykt digg ut…håper komme dit selv og sitte igjen med bare gode minner og opplevelser Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Jeg mener Oslo har et ganske fyldig swingers-miljø, ellers er jo lyst-club en online datingtjeneste nettopp for folk i deres situasjon. I tillegg er FetLife et alternativ for å finne klubber, grupper og events. Det er primært et «kinky Facebook» og ikke så veldig egnet til å drive med sjekking og kontaktsøking direkte, men for å finne det rette miljøet og de rette grupperingene kan det være et nyttig verktøy. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg