Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 (endret) Hva skal banken med en personlighetstest? Sjekke hvor lett det er å selge meg "Spareprodukter med garantert avkastning" igjen ? Produkter som er tilpasset akkurat min personlighet: bråsint, lat og urimelig med dårlig kroppshygiene og sosiale antenner trukket ut med roten? Endret 21. februar 2022 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 De kan jo ta en personlighetstest av seg selv i.o.m at de ligger på bunnen av kunderatinger på bytt.no Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Det er viktig å forstå at DNB er eit aksjeselskap som har til hovudoppgåve å skaffe inntekter til aksjeeigarane. Alt dei gjer er ein del av ein større plan om å halde konsernet i gang og auke inntektene jamt og trutt. Så svaret på kvifor dei vil at du skal ta ein test er for si eiga interesse. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Det er nok helt riktig, men det de *burde* gjøre er å fikse seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Tok denne "testen" selv da den ble lansert. Den ga meg noe nyttig info, og noen selvfølgeligheter, men hovedmålet DNB har med testen var selvsagt å selge meg noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2022 Del Skrevet 24. februar 2022 Er det ikke for lett å jukse eller sabotere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå