Captain Kuijt Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Hei! Jeg kjøper 50ml shortfill flasker i Norge og tilsetter nikotinen selv. Jeg bruker stort sett 50mg, men min siste bestilling ble stoppet i tollen og sendt i retur. Da kjøpte jeg fra Liquid SALT Nicotine | Pure SALT Nicotine for DIY eJuice - Central Vapors. Forstår meg ikke på det, da det ifølge Helsedirektoratet er lov å importere til personlig bruk, mens Tollvesenet mener det er ulovlig å importere "nye tobbaks- og nikotinprodukter". Har dere noen nettbutikker å anbefale som tilbyr 100mg+ nicsalt til selvblanding der de evt tilbyr diskré forpakning sånn at jeg slipper dette dritet med tollvesenet? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 https://www.toll.no/no/varer/alkohol-og-tobakk/privat_import_av_tobakk_og_snus/ Produktene skal være merket med norsk helseadvarsel. Det er forbudt å innføre: vannpipetobakk. Regner med Helsedirektoratet mener at du drar til utlandet for å handle, så tar det med i bagasjen. Lenke til kommentar
vara Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Gammel tråd men til de som søker: Alt over 20mg/ml er forbudt i EU/EØS. Hvis du skulle bestille nic salts på 250mg/ml uten skikkelig merking så kan du bli tiltalt for det. 250mg/ml er ekstremt giftig ved eksponering og det er utrolig rævva å be posten håndtere slike kjemikalier uten merking og spesialtransport. Hvis du vil bestille noe så bestill det fra nettbutikk innad EU/EØS. Da blir det mest sannsynlig 20mg/ml konsentrasjon men du kan av og til finne 60-100mg/ml. Lenke til kommentar
mosqito Skrevet 17. juni 2023 Del Skrevet 17. juni 2023 Udødlig tema dette.. Har bestilt fra England som legendarisk er ute av EU/EØS. Dvs jeg har kjøpt 200 ml flasker 70mg/ml to ganger uten stopp i tollen. De har salt, base og hybrider Har tatt en mnds tid å motta pga store utfordringer med streiker i RM osv.. Problemet som vanlig er å vite hvor god kvalitet man får. https://myeliquidsupplies.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå