jallajall Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 6 hours ago, Hugin said: Hvor i all verden fikk du vite lønnen til den finske presidenten? Ifølge den finske presidents nettside er årslønnen på 126.000 Euro. 10 ganger mindre enn det du nevnte. https://www.presidentti.fi/en/presidency/annual-compensation-and-pension/ Ja, my bad. Jeg som leste feil. Lenke til kommentar
Hugin Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 jallajall skrev (7 timer siden): Ja, my bad. Jeg som leste feil. Dgb hvis du støtter republikk 😉 1 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 5 hours ago, Hugin said: Dgb hvis du støtter republikk 😉 Tja sånn generelt er jeg egentlig ganske hipp som happ, men iom den norske monarkimodellen ser ut til å funke bra og har støtte i folket, så ser jeg egentlig ikke noe grunn til å endre det. Jeg tror ikke det nødvendigvis blir noe verre om man kaster kongen, men tror ikke det blir bedre heller. Synes det er like greit å ha Harald/Håkon/IngridA som statsoverhodet enn tja Siv Jensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå