Bamse_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har problemer med å få andre til å kunne koble seg til pcn min da jeg setter opp feks en DC hub. De får ikke connecta til ip'n min. Jeg har prøvd å gå inn i router oppsettet og åpne portene... Funka ikke Jeg har en CNet CNIG914 router fra komplett, og telenor ADSL. Noen som har noen tips på hvordan jeg løser dette? Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ip'n din skal være 80.213.xxx osv. (tror jeg) Det kan hende du bruker den lokale ip'n din. Gå på www.ventrilo.com/myip.php så kan du se hvem ip du har Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Prøvd med den ipn...vil alikevel ikke funke :/ veit ikke hva som gjør det jeg...bruker en ZoneAlarm firewall...men har prøvd å skru den av...hjelper ikke... Har win2kpro så det er heller ikke en integrert firewall som gjør det... Lenke til kommentar
pck Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Prøvd å reboote ruteren etter at du la inn NAT-oppføring? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Prøvd å reboote ruteren etter at du la inn NAT-oppføring? jau....prøvd det meste for å si det sånn... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 har du forwarded portene etter at du åpnet de? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 har du forwarded portene etter at du åpnet de? blargh...den var litt gresk...*ok så er jeg ganske njæbb da..* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå