Ludvig86 Skrevet 19. februar 2022 Del Skrevet 19. februar 2022 Hei! Kjapt, lite spørsmål! Jeg har tenkt å kjøpe ett lite Mesh-nettverk med to enheter. Men er det slik at den ene enheten hele tiden må vere koblet til routeren? Eller det det kun ved innstallasjon og oppsett? I såfall så må jeg ha 3 enheter, selv om 2 er nok. Takk for innspill! Lenke til kommentar
cacb Skrevet 19. februar 2022 Del Skrevet 19. februar 2022 Jeg har TP-Link M9+ mesh med 3 enheter, der den ene fungerer som ruter. Denne må være kablet til Altibox sin såkalte hjemmesentral. Ja, du må regne med en enhet må være kablet, og hvis mulig er det beste at de andre enhetene også er kablet for å få maks stabilitet og hastighet Lenke til kommentar
vitty Skrevet 19. februar 2022 Del Skrevet 19. februar 2022 Kjøper du et mesh oppsett så anbefaler jeg at du gjør om leverandør sin router til bridge og lar mesh oppsett ta seg av routing. Hva slags oppsett ser du på? 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 20. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2022 Har sett litt på D-link Covr-1103. Mest mtp. prisen. Lenke til kommentar
vitty Skrevet 20. februar 2022 Del Skrevet 20. februar 2022 Helt ok. Regner med at du får mellom 100-150Mb på det oppsettet. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 20. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2022 Skal kun brukes til surfing og lettere bruk, så har ikke stort behov for kraftigere greier, da TV og Spillmaskiner går på kablet nettverk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå