cbcb Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg vet forsatt ikke hva problemet er. Kan noen prøve å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg vet forsatt ikke hva problemet er. Kan noen prøve å hjelpe meg? Hva slags hovedkort har du? Det kan jo være at du har dual DDR som ikke kan brukes pga. RAM config. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Har et MSI KT4V socket A med VIA chipset. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det er vel et VIA KT400-basert kort, og de ble vel erstattet av KT400A som skulle yte bedre. Mulig det ikke er noe å gjøre med det.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Her er det nok helt klart størrelsen på CPU som spiller inn. fragbite.com har en guide som forteller hvorfor. En ny cpu gjorde mirakler i mitt oppsett. Nå har jeg dog vertical sync på (jeg liker ikke tearing). xp1800 - radeon 9700 - 512 ddr pc3200 @ cs 1.6 = 60-70fps med uhyggelige drops xp2500 - radeon 9700 - 512 ddr pc3200 @ cs 1.6 = 100fps uten fps drops Har ikke lest hele posten, men jeg kjører CS ganske stabilt på 100 fps med denne maskinen: -AMD xp 1900+ -256 mb. RAM -Gforce 4 Mx 420 Sikker på at testen stemmer helt? Eller er dette bare vsync of ? Lenke til kommentar
drno21 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hm dette er da merkelig. Radeon korte er da mye bedre. Hva betyr egentlig MODEM WARNING som du skrev i titellen din. Bruker du modem til internettforbindelsen? I så fall så flaller FPS`en selv om du hadde XT versjonen av radeon kortet. Ellelr har du vanlig ADSL forbindlse. Er det et LAN dere spiller på? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hva betyr egentlig MODEM WARNING som du skrev i titellen din. Han henviser til at bilder vil ta en stund å laste ned for modem-brukere. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Seriøst, Dual vs singel lan har ingeitng med saken å gjøre. Det er et problem et eller annet sted med grafikkortet. Prøv disse tingene: -I grafikkortetes kontrollpanel, stil OpenGL Til høyest ytelse. -I grafikkortetes kontrollpanel, _diable_ trueform. -I Counterstrike, sett fargedybden til 16 bit. Gjør for sikkerhetskyld det samme i windows. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Seriøst, Dual vs singel lan har ingeitng med saken å gjøre. Det er et problem et eller annet sted med grafikkortet. Prøv disse tingene:-I grafikkortetes kontrollpanel, stil OpenGL Til høyest ytelse. -I grafikkortetes kontrollpanel, _diable_ trueform. -I Counterstrike, sett fargedybden til 16 bit. Gjør for sikkerhetskyld det samme i windows. Alt dette har jeg prøvd, men jeg må sikkert ty til ny hardware. Endret 13. januar 2004 av cbcb Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har selv et r9800pro og får ikke fps over 100. Har vsync av osv, noe mer jeg må gjøre? takk for hjelp, ergo Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 skriv disse kommandoene i console : developer 1 r_mmx 1 fps_max 400 Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Takker, nå har jeg 200+ i fps.. ergo Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 ' date='13/01/2004 : 22:06'] Takker, nå har jeg 200+ i fps.. ergo Argh, jeg misunner deg. Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 "kopier atioglxx.dll fra system32 mappa over i gldrv mappa i cs. og skriv " Default Default gldrv/atioglxx.dll OpenGL Driver " inni drvmap.txt som ligger i cs folderen din" TULL, det der funker ikke i det hele tatt... Det er bekreftet og testet av mange!!! Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 "kopier atioglxx.dll fra system32 mappa over i gldrv mappa i cs. og skriv " Default Default gldrv/atioglxx.dll OpenGL Driver " inni drvmap.txt som ligger i cs folderen din" TULL, det der funker ikke i det hele tatt... Det er bekreftet og testet av mange!!! Dette har jeg også testet, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 "kopier atioglxx.dll fra system32 mappa over i gldrv mappa i cs. og skriv " Default Default gldrv/atioglxx.dll OpenGL Driver " inni drvmap.txt som ligger i cs folderen din" TULL, det der funker ikke i det hele tatt... Det er bekreftet og testet av mange!!! Dette har jeg også testet, men det hjalp ikke. Har du prøvd dette da? Ta ut de to 256MB brikkene og sett 512MB brikka i det første minnesporet, start opp maskina med bare 512MB Ram, drep alle de unyttige prosessene som ligger nede i system-tray(Der borte ved klokken), hvis i XP så deaktiver det fancy utseendet, og heller kjør den gamle gode klassiske "look'en". Test FPS'en i CS nå. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 "kopier atioglxx.dll fra system32 mappa over i gldrv mappa i cs. og skriv " Default Default gldrv/atioglxx.dll OpenGL Driver " inni drvmap.txt som ligger i cs folderen din" TULL, det der funker ikke i det hele tatt... Det er bekreftet og testet av mange!!! Dette har jeg også testet, men det hjalp ikke. Har du prøvd dette da? Ta ut de to 256MB brikkene og sett 512MB brikka i det første minnesporet, start opp maskina med bare 512MB Ram, drep alle de unyttige prosessene som ligger nede i system-tray(Der borte ved klokken), hvis i XP så deaktiver det fancy utseendet, og heller kjør den gamle gode klassiske "look'en". Test FPS'en i CS nå. Hvorfor skal det hjelpe å ta ut 2 rambrikker da ? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er alle brikkene like raske? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 r_mmx 1 Ut av nyskjerrighet. Hva er r_mmx 1 ? Har nede i 25 fps i røyk :o Kjøpe ett PCI kort som jeg bruker til CS kanskje Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Er alle brikkene like raske? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå