Lurifaks2412 Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Hei! Har en Audi A4 2012 modell hjemme. Kjørte bilen til butikken og da åpnet førerdøren seg fra utsiden. Når jeg da skulle hjem igjen ville ikke døren åpnes fra utsiden selv om jeg prøvde å låse opp og igjen. Klatret da inn via passasjersiden, og døren kan åpnes innenfra men ikke utenfra. Prøvd flere ganger. Noen som vet hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 MetteL skrev (11 minutter siden): Hei! Har en Audi A4 2012 modell hjemme. Kjørte bilen til butikken og da åpnet førerdøren seg fra utsiden. Når jeg da skulle hjem igjen ville ikke døren åpnes fra utsiden selv om jeg prøvde å låse opp og igjen. Klatret da inn via passasjersiden, og døren kan åpnes innenfra men ikke utenfra. Prøvd flere ganger. Noen som vet hvordan man fikser dette? Har ikke hatt den bilmodellen men jeg hadde en opel med samme problem, da måtte jeg demontere døren fra innsiden og det viste seg at det var et stag som var løsnet. Var relativt enkelt å fikse men det verste er å berge alle plastklipsene som holder innsiden av døren på plass. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Kjent feil på audi B8 modellene. Låsekassa som er defekt og må byttes. Enkel jobb og koster ikke mye om du kjøper brukt del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå