Gulliksen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nå i det siste så har det kommet en rar lyd fra maskinen. Det kommer fra strømforsyningen, det er jeg nesten sikker på. Det høres ut som det er noe som ligger noe der som vifta slår borti eller at den bare er løs. Kabinettet er helt nytt så syntes ikke sånne lyder skal komme så tidlig. Jeg har et Q-tec tower av denne typen. Men det som er rart, slår jeg enkelt på kabinettet så stopper lyden og blir borte en stund for så å komme tilbake igjen. Noen som vet hva dette kan komme av ? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Vil tru at vifta di ikkje er heilt i form. Enten dårleg smurt eller gåen. Før du gjer noko så er det lurt å kontakte butikken der du kjøpte den og snakke med dei. Opner du psu-en mister du garantien Endret 10. januar 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Ok. Da skal jeg gjøre det Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er ikkje vanskelig å ordne vifta. Men da du ikkje er sikker på ka som er gale ville eg gjort som beskrevet. Det hadde vore noko anna med ein gammel psu. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Skal ta å se inn bak på psuen, det kan jo bare være no støv eller no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå