Gjest 5d48e...483 Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Hei, For en stund tilbake ble det slutt mellom meg og samboeren, omtrent 4mnd siden. Hun elsket meg over alt og jeg henne. men jeg ble deprimert av årsaker som har skjedd tidligere i mitt liv som jeg ikke hadde fortalt henne om. Når jeg var deprimert så var jeg ofte sur og irritert og lot det gå utover henne. Jeg ble bare verre og skyldte på henne for jeg skjønte ikke selv hva som feilte meg og hvorfor jeg ikke hadde det bra. En kveld jeg kom hjem så avsluttet jeg forholdet for jeg var så lei av henne trodde jeg. Noen uker senere så var det som at jeg våknet igjen og kunne se alt som hadde skjedd det siste året. Så jeg dro til lege og går nå hos psykolog. For noen dager siden så så jeg henne for første gang på noen mnd, vi vinket til hverandre og bare smilte. To dager senere så ringer hun meg og vi snakker sammen i over to timer. Det var så utrolig godt å få pratet med henne igjen. På slutten av samtalen så sier hun at det er ikke bra for henne om vi har kontakt og spør hva jeg mener om det. Jeg blir litt satt ut og sier at det må hun velge selv. Så prater vi om forskjellig annet før jeg sier at jeg må legge meg for å sove, da merker jeg at hun ikke vil legge på, men jeg var så trøtt. To dager senere så sender jeg henne en melding og spør om hun vil bli med å gå en tur eller bare spise en lunsj. Hun svarer at hun ikke tror det er en god ide. Jeg savner henne så utrolig mye og vet ikke om jeg skal pine meg selv ved å prøve eller bare gå videre. Anonymous poster hash: 5d48e...483 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Like greit å be henne om nåde og prøve på nytt? Savner du henne og KLARER å oppføre deg så ville jeg anbefale at dere prøver på nytt hvis det da er greit for henne! Lykke til uansett! Lenke til kommentar
Josefine45 Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg skjønner bare ikke hva hun tenker, vil hun ha kontakt med meg eller ringte hun bare for å prate.. Lenke til kommentar
Roger Moore Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Du må si rett ut slik som ting er uten å gå rundt grøten. Og så mu du ha en klar mening og klare ord om hvor du ønsker dere skal ende opp. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Du kan jo håpe at hun savner deg like mye da. Grunnen til at hun ikke vil treffes er jo kanskje at hun ikke vil bli skuffet enda en gang hvis du gir henne en 'kald skulder'? Hadde JEG vært i dine sko ville jeg absolutt be om tilgivelse og spørre om hun vil prøve på nytt. Understrek at du vil gjøre det du kan for å få det til å funke denne gangen. Og: gi tilbakemelding hvis det går BRA da! 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå