d_stenvig Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har nå Online 1042/256FRI BRUK abbonemang. Jeg vurderer å bytte til tiscali 720/128! Det jeg lurer på, er om det blir en stor forskjell? Vil jeg surfe tregere? Jeg laster ned en god del, og jeg har vel maks på 110Kbps i nedlasting. Hva vil jeg få med 720? Telenor er dyrt oppdaget jeg Takk! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Klart du vil merke litt forskjell, men det største problemet er at med en gang du har noe på upload så vil du kvele downloaden også. Edit: 720/8 = 90KB/s ca. Selvfølgelig teoretisk maks, skal en del til for at du faktisk klarer å oppnå dette. Endret 10. januar 2004 av Tacritan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det du må gjøre er å dele på 8. Altså 720 = 90kb/s Ut linja di vil nå i tillegg bli dobbelt så treg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tja, du vil aldri merke det på nettlesing eller spilling f. eks. Du vil heller ikke merke det på mail eller noe, men hvis du skal laste ned spill, demoer eller filmer fra RASKE servere vil du merke at det kan ta en 5min lengre hvis filen er stor. Sender du mye filer til kamerater og lignende vil det ta ganske nøyaktig dobbelt så lang tid. Så du kan jo selv se hvor mye lengre diverse filer vil ta da. Med mindre du er en skikkelig nettpirat eller noe er det sikkert bra for deg å nedgradere, hvis du vil spare på pengene eller noe. Surfing vil IKKE gå tregere. Så får du bedømme selv hvor mye du laster ned og om det er verdt de ekstra kronene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå