Athlon Power Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Når jeg starter flightsim 2002 ser jeg skjermen og hører lyden men så fryser alt seg omtrent etter 2-3 sekunder. Kan trykke ctrl+alt+del og gå ut av spillet. Dette funker bra. Jeg har følgende hardware Abit Kg7RAID gefore 2 gts Deluxe fra asus T-bird 1333@1553 IBM 60gxp 40 gig nvdia detonator 27.51 drivere Hvordan skal jeg fikse problemet. Spør her og ikke på gamer forumet siden svaret av stor sannsynelifhet er hardwarerelatert!! BobboZ Lenke til kommentar
Gunnar Malmstrøm Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hej. Om du har mulighet så prøva ett icke ASUS grafik kort, så gør det. Då det er känt att ABIT HK och ASUS grafik kort har en del kompabilitets problem tillsammans . Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Har kjørt fs2002 smooth på samme PC-en før. Bare med winme dah. Kan oset være problemet? Har det insatllert både i xp og win 2000 kan dert være problemt. To forskjellige disker dah BobboZ Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Det virker hos meg i Win2K og WinXP. Har du prøvd med noen andre skjermkort-drivere event. 4in1-drivere ? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Hva kan være galt da? BobboZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå