Svein M Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Is på taket har en lei tendens til at den plutselig løsner og flaket dekker hele frontruta. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Eller løsner og og dekker hele frontruta..... på bilen bak. 😛 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 sedsberg skrev (11 timer siden): Og hvis snøen da ikke sklir av så vil vannet fryse igjen og bli til is når du har parkert. På min er det glasstak, og hvis jeg står i en bakke og det kommer våt snø og den sklir forover og ned i viskerbrønnen, og fryser der, så må jeg bruke vann på en iskladd for å frigjøre viskerne og oppover vinduet. Det har skjedd et par ganger, den ene gangen kunne jeg se viskerne under ca 6-7 cm klart islag. Da hadde det kommet underkjølt regn oppå i tillegg. En iskladd på 5-6 kg som måtte spyles vekk. Hele bilen hadde noen mm klart islag. Dørenes rammer måtte spyles så de kunne åpnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Svein M skrev (11 timer siden): Is på taket har en lei tendens til at den plutselig løsner og flaket dekker hele frontruta. Eller 5 kg is sklir av i en sving og treffer en chihuahua på gangveien som går over til de evige jaktmarker. Det blir vel 15-20 000 i erstatning og en bot i tillegg. Eller du bråbremser foran fotgjengerfeltet der en hel barnehage er på vei over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå