//E Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei! Så Villmark i går med noen kompiser. Da filmen var ferdig, skjønte vi fortsatt ikke hva han fyren ved porten hadde med saken å gjøre... Har sittet å fundert over dette en stund, men vi finner det ikke ut. Er det noen av dere som kan være så snill å forklare slutten/filmen til oss?? På forhånd takk! Hilsen en gjeng men forvirrede kamerater Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Dette blir vel en spoiler for de som ikke har sett den På slutten ser du Joner sitter å zoomer på det bildet av han fyrn det klikka amøbe for, og dama hans. I vinduet der han zoomer ser du speilbildet av han duden ved porten... Så får du se et lite flashback til der han åpner porten, og du hører litt plystring - som du også hører i skauen når det står på som værst. Ergo han duden ved porten drepte sikkert dama til han det klikka for, og har egentlig skylda for alt sammen - elns. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg oppfattet slutten sånn at det skulle stå litt åpent, slik at det ikke finnes noe helt korrekt svar. Uansett så har vel fyren ved porten drept noen, trolig dama til tyskeren som lord timmy sier. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 ja.. det der mente jeg også når jeg så filmen.. Men, portvakta; hvilket motiv skulle han ha? ..eller skal det bare være uforklart? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 SPOILER!!! SPOILER!!! SPOILER!!! Alternativ slutt på DVD. Den var ikke alternativ (annerledes poeng) vel å merke, men avslørte det bedre. Du får se speilbilde. Joner ser på et bilde av flyskvadronen fra WWII, bildet zoomer inn på en av pilotene, du får et flashback fra fyren ved porten. Altså: Bonden er enten bestefaren eller gjenferdet av bestefaren. Hva som skjedde de oppe da han ble gal og hva bestefaren har foretatt seg i måneden før Joner og co ankommer kan vi bare forestille oss. Strålende film forresten. Terningkast 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå