Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i halsen på kun en side

Gjest 2b195...a29

Anbefalte innlegg

Gjest 2b195...a29

Jeg har slitt med halsbetennelser og hovne mandler ganske mye de siste 5 årene, og har vært innlagt på sykehuset tre ganger da det har vært så ille at jeg så vidt har klart å svelge og har derfor blitt ekstremt dehydrert. Har også hatt en halsbyll. Jeg fikk endelig fjernet mandlene i 2020, og har det veldig mye bedre nå! MEN så har jeg nå vært forkjøla 3 ganger på ganske kort tid, og jeg har blitt hoven på kun den ene siden HVER gang(Venstre, hvis det har noe å si). Det kan minne meg litt om halsbetennelse i mildere grad, stråling opp til øret, vondt å svelge(følelsen av noe som skjærer), det er rødt og hovent nedi der. Men den andre siden er helt normal, ingen smerte, ikke hovent, ingenting.

Jeg vet såklart at det å fjerne mandlene ikke gjør så man aldri får halsbetennelse eller vond hals igjen, men jeg syntes det er utrolig rart at det er så sårt på BARE den ene siden og til og med da jeg bare er litt forkjøla.
Så jeg lurer på om noen har opplevd det samme eller lignende?? om det er noe å gå til legen for?? eller om jeg bare skal vente til det går over igjen?? Usikker på hva som er normalt og/eller om jeg bør bekymre meg for noen andre sykdommer?

Setter pris på svar.

- HH

Anonymous poster hash: 2b195...a29

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...