Gå til innhold

Bruktmarkedet

Thel

Anbefalte innlegg

Er helt ny på dette bruktmarkets kjøpingen, men hvilken betalingsmåter er det mulig å bruke når man handler her på bruktmarkete her på amobil? Vil helst være sikker på å uikke bli svindlet når jeg handler.. Er det feks. mulig å sende på postordre?

Takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er helt ny på dette bruktmarkets kjøpingen, men hvilken betalingsmåter er det mulig å bruke når man handler her på bruktmarkete her på amobil? Vil helst være sikker på å uikke bli svindlet når jeg handler.. Er det feks. mulig å sende på postordre?

Takker for hjelp

Det beste er å be om postopplrav. Og for at ikke du skal tape noe penger, tilfølle han ikke gidder å hente varen, så ber du han sette inn penger for frakt på kontoen din... Og når du har fått bekreftelse på at de pengene har kommet inn... kan du sende varen med postoppkrav :yes:

Lenke til kommentar

Jeg ber alltid om forskudd jeg. Kjøperne er alltid enig med meg. Liker best forskudd for da går det fortere syns jeg. Har også hendt meg at når jeg har sendt i oppkrav så har ikke kjøperen hentet sakene og da taper jeg penger på det, og det tar lang tid før jeg får tilbake pakken. Jeg stoler mer på de som betaler på forskudd for da er du helt sikker på at de skal ha varen.

Lenke til kommentar
Jeg ber alltid om forskudd jeg. Kjøperne er alltid enig med meg. Liker best forskudd for da går det fortere syns jeg. Har også hendt meg at når jeg har sendt i oppkrav så har ikke kjøperen hentet sakene og da taper jeg penger på det, og det tar lang tid før jeg får tilbake pakken. Jeg stoler mer på de som betaler på forskudd for da er du helt sikker på at de skal ha varen.

Det er derfor man ber dem sette inne så mye penger det koster å sende varen i posten, inn på din kontoen! Så hvis personen da ikke gidder å hente varen på posten så er det han som taper på det.... og du tjener ca 120spenn ;)

Endret av mphones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...