Spillredaksjonen Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Funcom viser Dune: Spice Wars-spilling i ny trailer Ta en kikk på det kommende strategispillet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Det der så ut som trasige greier. 4 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Syntes det ligner på Dune 2000 lol 1 Lenke til kommentar
WARKRAZZ Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Skeptisk. Ser ut som et spill til en tablet. Har Funcom ingen ambisjoner om å lage et moderne spill? 1 Lenke til kommentar
Largie Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Dune II er en klassiker og Westwood fulgte opp med C&C som tok alt opp enda ett nivå. Det Funcom viste her virket tamt, både i spillbarhet og visuelt. Håning av alle "gæmliser" som absolutt vil sammenligne alt med tidligere spill. 1 Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Vi får se. Blir litt tamt slik det ser ut nå. Se til originalen Funcom og jobb ut ifra det. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 No har eg ikkje sett meir enn denne traileren, men det ser ut som eit anna type spel enn originale Dune var, som leda vidare til C&C. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Ser ut som en kombinasjon av Dune 2 og et generiskt civ-ish spill. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Generisk og kjedelig var det første jeg tenkte, men på youtube er de overbegeistret av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
rising Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 plzpzlpzlpzlzplzplz lag Anarchy Online 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Overrasket over at enhetene beveget seg så sakte. Lenke til kommentar
Zeth Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) Dune serien har ikke imponert meg siden Dune II. det er en stund siden:) Endret 16. februar 2022 av Zeth Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Artig setting for et 4X dette. Skal godt la seg gjøre å lage en spennende trailer for denne sjangeren. Med tanke på at dette er et år ut enda, så ser det da lovende ut. Gleder meg til å se hvor de tar det. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 SkyMarshall Arts skrev: Artig setting for et 4X dette. Skal godt la seg gjøre å lage en spennende trailer for denne sjangeren. Med tanke på at dette er et år ut enda, så ser det da lovende ut. Gleder meg til å se hvor de tar det. Er nok som du skriver en 4K, ikke min favoritt sjanger og nok skuffende for de som håpet på en RTS mer i tråd med Dune 2. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 4X dune kan jo bli veldig bra . Tror dere som reagerer på enheters hastighet og forventer C&C lignende gameplay har feil forventninger. Er enig i at traileren ikke overbeviste helt, men som andre har sakt, litt feil sjanger å lage sykt kule trailere fra. Jeg er svakt håpfull. 1 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 For meg ser det ut som de har tatt kraftig inspirasjon fra Emperor: Battle for Dune. Og det er for meg HELT greit, for det er en av mine absolutte favoritt RTS. Men det jeg er usikker på er inkluderingen av 4X-formatet, som egentlig var et campaign menyvalg i dette spillet. Så jeg håper bare at de klarer å ivareta stemningen i det originale spillet Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 17 hours ago, rising said: plzpzlpzlpzlzplzplz lag Anarchy Online 2 MMO spill døde for meg når alt ble f2p og de mekanismene som ble introdusert da. Ellers hadde jeg vært enig. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 19. februar 2022 Del Skrevet 19. februar 2022 Largie skrev: Dune II er en klassiker og Westwood fulgte opp med C&C som tok alt opp enda ett nivå. Det Funcom viste her virket tamt, både i spillbarhet og visuelt. Håning av alle "gæmliser" som absolutt vil sammenligne alt med tidligere spill. For meg så er det for smått man kan omtrent ikke se folka som er på bakken man bør få de litt større som i Command and Conquer Generals! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå