Spillredaksjonen Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Cyberpunk 2077 for PlayStation 5 og Xbox Series X/S ute nå Sammen med svær oppdatering for spillet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Fjorårets beste spill Lenke til kommentar
seda Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Er til og med på salg til 274,50 i PlayStation Store. Halv pris 1 Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Ikke helt min greie dette. Var litt hyped fram til de nevnte at det ble førsteperson, og det hjalp ikke på at det var en looter shooter. Men bra at de videreutvikler da! Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 58 minutes ago, seda said: Er til og med på salg til 274,50 i PlayStation Store. Halv pris Takk for tips! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Mange som ikke får oppgradert fra PS4 disc versjonen, dersom man har disc CUSA--16579. Er visst en region lockout fuckup her. Meg inkludert Lenke til kommentar
Stormshadow2000 Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Hahaha, nyere tids største flopp. Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Mala skrev: Mange som ikke får oppgradert fra PS4 disc versjonen, dersom man har disc CUSA--16579. Er visst en region lockout fuckup her. Meg inkludert Eg hadde også problemer med dette heile kvelden i går, men eg fekk det til no for ein time siden ca. Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Skjønte ikke alt fusset Microsoft hadde over smart delivery før lansering, men ser det nå. Spillet oppgraderte seg automatisk og sømløst i går. Fikk bare testet noen minutt, men ser bra ut👍 3 Lenke til kommentar
alike Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Stormshadow2000 skrev (27 minutter siden): Hahaha, nyere tids største flopp. Ja de sa det på YouTube også så da stemmer det vel at det er et drittspill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 MrCuddles skrev (42 minutter siden): Mala skrev (1 time siden): Mange som ikke får oppgradert fra PS4 disc versjonen, dersom man har disc CUSA--16579. Er visst en region lockout fuckup her. Meg inkludert Vis sitat Eg hadde også problemer med dette heile kvelden i går, men eg fekk det til no for ein time siden ca. Du hadde samme disc CUSA? Får prøve igjen senere Lenke til kommentar
Grimlock87 Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Mala skrev: MrCuddles skrev (42 minutter siden): Mala skrev (1 time siden): Mange som ikke får oppgradert fra PS4 disc versjonen, dersom man har disc CUSA--16579. Er visst en region lockout fuckup her. Meg inkludert Vis sitat Eg hadde også problemer med dette heile kvelden i går, men eg fekk det til no for ein time siden ca. Du hadde samme disc CUSA? Får prøve igjen senere Jeg har samme disc CUSA--16579. Det kommer opp gratis oppgradert og laste ned nå. Det ser ut hele i orden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Meget! Tiden renner ut på Trial utgaven 😂 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 alike skrev (1 time siden): Ja de sa det på YouTube også så da stemmer det vel at det er et drittspill. Dette er den støyete majoriteten på internett ser det ut som. Folk elsker å hate. Samme med dying light 2. Folk oppfører seg som om det floppa. Nesten 80 på metacritic.com. har selv 60 timer og digga mesteparten. Hvis ikke det er 9/10 eller høyere er det dritt ifølge enkelte, selv om de ikke prøver det selv. Og jeg vil påstå at youtube "content" creators er verre enn ign eller gametrailers noensinne var på hyperbole og å generere clickbait. 10 REASONS WHY YOU SHOULD HATE THIS GAME, CLICK HERE AND BUY RAID : SHADOW LEGENDS WITH THE CODE HATETUBER6969 6 1 Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 bortsett fra alt fortjent drittslenging mot cdpr, så er cyberpunk 2077 ett ganske så ålreit spill altså. estetikken til night city er til tider mind blowing 3 Lenke til kommentar
Remek Kaluzynski Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Har både xbox x og ps5, hvilken versjon bør jeg velge? warzone ser mye bedre ut på xbox x enn ps5 (bedre oppløsning, mere crispy) er det også tilfelle når det gjelder cyberpunk? Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Remek Kaluzynski skrev: Har både xbox x og ps5, hvilken versjon bør jeg velge? warzone ser mye bedre ut på xbox x enn ps5 (bedre oppløsning, mere crispy) er det også tilfelle når det gjelder cyberpunk? Sannsynligvis litt bedre ytelse på Series X. Men, på livestreamen i går ble det lovet heftige sexscener som involverer Dualsense-funksjonene. Et umulig valg? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Remek Kaluzynski skrev (7 minutter siden): Har både xbox x og ps5, hvilken versjon bør jeg velge? warzone ser mye bedre ut på xbox x enn ps5 (bedre oppløsning, mere crispy) er det også tilfelle når det gjelder cyberpunk? Tenker at Digital Foundry straks er på ballen med en solid sammenligning Ellers har du denne : Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Blir kjøp det her nå 👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå