Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fornøyd som singel


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en singel jente på 22 år! Jeg har vært singel en god stund nå, litt i overkant av 1,5 år. Jeg har hatt 3 seriøse forhold opp gjennom tidene. Jeg er mye ute med venner i helgene, og trives veldig med det.

Problemet mitt er at jeg hater å være alene og savner den lille oppmerksomheten. I ukedagene skulle jeg gjerne hatt noe spennende å gå til. Alle de forskjellige jeg møter blir jeg veldig betatt av og skulle ønske det kunne utvikle seg til noe. Det som er med meg er at jeg heller ikke vil ha en kjæreste, bare en liten flørt. 
 

Er det noen her som har noen tips til hvordan jeg kan få fra meg denne tanken, hvordan jeg ikke skal bli så betatt? Heller godkjenne at jeg er singel og egentlig trives godt med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du trenger å slå fra seg den tanken, men hvis du er en person som lett knytter deg følelsesmessig til noen kan det være vanskelig å bare ha en "flørt". Hva du legger i en "flørt" er jeg litt usikker på? Mener du fwb? Hvis ja så er åpenhet fra dag en viktig. Har hatt slike selv, og det er da viktig at begge i forholdet kommuniserer dette skikkelig. Det er da ok at dette forholdet blir slutt når man begge føler det er over, og viktig å bryte dette hvis følelser blir innvolvert. Men kommunikasjon, kommunikasjon og kommunikasjon er nøkkelen her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...