Gulliksen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hey! Jeg skal ha en ny switch. Den 10mbit mini huben min har gjort nytta si og mer enn det.. Det jeg trenger er en billig switch. Den skal stå permanent på rommet mitt hvor jeg har tre pcer og uplink til internett. Så en 5 porter burde holde greit. Noen som kan anbefale noen billige switcher ? Har sett på noen av de 3com switchene og jeg har fått det intrykket at de lager kvalitets produkter etter å ha prøvd en drøss med nettverkskort.. Så har jeg slått med til ro med tre sånne kort. På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Sånn har jeg, og den funker helt utmerket. Liten og lett, bare å klistre bakom skrivepulten eller en annen lett-tilgjengelig og lite synlig plass. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Gå for en 3COM 3C16793-ME. Den er billig og god. Link til komplett.no sin side om den. -KJ Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Gå for enn av disse ZyXEL Dimension ES 5-ports 196,- Unex Switch 5-Port 10/100Mbit N-Way 260,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå