xrays Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 (endret) Jeg har en andelsleilgihet. Jeg er 52, snart 53 år. Jeg har begynt å tenke på hver vinter at jeg misliker vinterhalvåret, jeg er egentlig fra nord, men bor i Oslo. Jeg misliker vinterhalvåret fordi jeg blir så sliten og nesten syk. Jeg har begynt å fabulere med tanken om det finnes mulighet til å kan bo i syden enten hele året eller i vinterhalvåret og jeg lurer fært på hvordan det skal gå seg til! Jeg som knapt har vært i syden. Så lurer jeg på om jeg må prøve å få kjøpte en selveier leilighet som jeg kan leie ut slik jeg vil i tilfelle jeg kan bo i syden etterhvert helt eller deler av året og kanskje må leie ut uten at borettslaget skal bry seg fordi det er restriksjoner på andelsleilgiheter og utleie. Så jeg lurer på om noen har noe erfaring med det. Jeg lurer også på om noen har erfaring med det å kan bo i syden helt eller delvis. Hvordan gjøres det i så fall? Pr idag har jeg hatt full stilling i en butikk i 21 år. Endret 14. februar 2022 av xrays Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå