Spillredaksjonen Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Anmeldelse: Total War: Warhammer III Den populære fantasy-serien stiller i sitt aller mørkeste og mest spektakulære univers så langt. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 CA har virkelig jobbet hardt med WH lisensen det skal de ha, kunne bare ønske de brukte like mye tid og skills på de historiske spillene sine. Det er nå 9 år siden Rome 2 kom ut, det siste gode virkelige episke historiske spillet i serien,(etter masse bug fixes) Etter har vi bare fått mindre saker, noen spill er mer som tester, og i de siste åra har også deres "historiske" spill blitt til fantasi. Jeg skjønner de sikkert er gøy å stappe alle mulige slags fantasi og magiske saker i spillene sine, og CA er vist gode på det, men kunne ønske vi som liker de historiske spillene kom like høyt på prioriterings lista som WH fans. 5 Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Gunfreak skrev: CA har virkelig jobbet hardt med WH lisensen det skal de ha, kunne bare ønske de brukte like mye tid og skills på de historiske spillene sine. Det er nå 9 år siden Rome 2 kom ut, det siste gode virkelige episke historiske spillet i serien,(etter masse bug fixes) Etter har vi bare fått mindre saker, noen spill er mer som tester, og i de siste åra har også deres "historiske" spill blitt til fantasi. Jeg skjønner de sikkert er gøy å stappe alle mulige slags fantasi og magiske saker i spillene sine, og CA er vist gode på det, men kunne ønske vi som liker de historiske spillene kom like høyt på prioriterings lista som WH fans. Helt enig! Forhåpentligvis får vi et historie-spill-annonsering i år :) Det tror jeg det er stor sjanse for! 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Gunfreak skrev (På 2/14/2022 den 17.56): CA har virkelig jobbet hardt med WH lisensen det skal de ha, kunne bare ønske de brukte like mye tid og skills på de historiske spillene sine. Det er nå 9 år siden Rome 2 kom ut, det siste gode virkelige episke historiske spillet i serien,(etter masse bug fixes) Etter har vi bare fått mindre saker, noen spill er mer som tester, og i de siste åra har også deres "historiske" spill blitt til fantasi. Jeg skjønner de sikkert er gøy å stappe alle mulige slags fantasi og magiske saker i spillene sine, og CA er vist gode på det, men kunne ønske vi som liker de historiske spillene kom like høyt på prioriterings lista som WH fans. Enig. Jeg har aldri brydd meg om warhammer og håper på medieval III og empire 2. Men jeg har derimot akkurat hoppet på total war warhammer 1 og 2. Etter å ha prøvd meg på spillene flere ganger uten å klare å komme orntlig inn i det har det snudd nå. Den enorme verdenen og nasjoner som er så forskjellige er ganske gøy. Nå liker jeg jo fantasy, bare at jeg har kjent og likt total war for sine historiske settinger. Gøy å se en rekke med linje infanteri stå klare og plaffe ned angripende orker. Det er også så ma ge mekanikker som fungerer bedre enn noen gang i disse spillene. F.eks hvordan kavaleri fungerer. Blir warhammer III kjøp på meg når Mortal empire kartet kommer 😊 Ps. God anmeldelse 😊 3 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Gunfreak skrev (På 14.2.2022 den 17.56): CA har virkelig jobbet hardt med WH lisensen det skal de ha, kunne bare ønske de brukte like mye tid og skills på de historiske spillene sine. Det er nå 9 år siden Rome 2 kom ut, det siste gode virkelige episke historiske spillet i serien,(etter masse bug fixes) Etter har vi bare fått mindre saker, noen spill er mer som tester, og i de siste åra har også deres "historiske" spill blitt til fantasi. Jeg skjønner de sikkert er gøy å stappe alle mulige slags fantasi og magiske saker i spillene sine, og CA er vist gode på det, men kunne ønske vi som liker de historiske spillene kom like høyt på prioriterings lista som WH fans. Jeg tror faktisk ikke det er noen vei tilbake for meg. Drager, øglemenn og flammemagi er bare helt sykt tilfredstillende. Krysser bare fingrene for at vi får DLC i 5+ år fremover. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Sjørøver skrev: Gunfreak skrev (På 14.2.2022 den 17.56): CA har virkelig jobbet hardt med WH lisensen det skal de ha, kunne bare ønske de brukte like mye tid og skills på de historiske spillene sine. Det er nå 9 år siden Rome 2 kom ut, det siste gode virkelige episke historiske spillet i serien,(etter masse bug fixes) Etter har vi bare fått mindre saker, noen spill er mer som tester, og i de siste åra har også deres "historiske" spill blitt til fantasi. Jeg skjønner de sikkert er gøy å stappe alle mulige slags fantasi og magiske saker i spillene sine, og CA er vist gode på det, men kunne ønske vi som liker de historiske spillene kom like høyt på prioriterings lista som WH fans. Jeg tror faktisk ikke det er noen vei tilbake for meg. Drager, øglemenn og flammemagi er bare helt sykt tilfredstillende. Krysser bare fingrene for at vi får DLC i 5+ år fremover. Burning Head gjennom fiendens frontline for the lols Lenke til kommentar
Tesgah Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Et meget bra spill og en flott trilogi! Da er det bare å glede seg til Immortal Empires og Lizardmen crusade til the Chaos Wastes! 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Har ikke spilt et Warhammer RTS siden Warhammer: Dark Omen, som jeg likte veldig godt den gangen. Spilte Warhammer Shogun, men etter det har det ikke blitt noe mer i den sjangeren. Kanskje på tide å prøve igjen. Håper det ikke blir for mye fjas... 1 Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Gunfreak skrev: CA har virkelig jobbet hardt med WH lisensen det skal de ha, kunne bare ønske de brukte like mye tid og skills på de historiske spillene sine. Det er nå 9 år siden Rome 2 kom ut, det siste gode virkelige episke historiske spillet i serien,(etter masse bug fixes) Etter har vi bare fått mindre saker, noen spill er mer som tester, og i de siste åra har også deres "historiske" spill blitt til fantasi. Jeg skjønner de sikkert er gøy å stappe alle mulige slags fantasi og magiske saker i spillene sine, og CA er vist gode på det, men kunne ønske vi som liker de historiske spillene kom like høyt på prioriterings lista som WH fans. Enig her, har ikke prøvd total war siden Atilla. Liker ikke fokuset på heroes som kan ta en hel unit alene i "historiske" spill. Hadde vært utrolig morro med et Medieval 3. Morro for de som liker Warhammer det her da. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 59 minutes ago, Blodstrupm0en said: On 2/14/2022 at 5:56 PM, Gunfreak said: CA har virkelig jobbet hardt med WH lisensen det skal de ha, kunne bare ønske de brukte like mye tid og skills på de historiske spillene sine. Det er nå 9 år siden Rome 2 kom ut, det siste gode virkelige episke historiske spillet i serien,(etter masse bug fixes) Etter har vi bare fått mindre saker, noen spill er mer som tester, og i de siste åra har også deres "historiske" spill blitt til fantasi. Jeg skjønner de sikkert er gøy å stappe alle mulige slags fantasi og magiske saker i spillene sine, og CA er vist gode på det, men kunne ønske vi som liker de historiske spillene kom like høyt på prioriterings lista som WH fans. Vis sitat Enig her, har ikke prøvd total war siden Atilla. Liker ikke fokuset på heroes som kan ta en hel unit alene i "historiske" spill. Hadde vært utrolig morro med et Medieval 3. Morro for de som liker Warhammer det her da. 1212 modden til Atilla er nesten et fullverdig Medieval 3 snart. Selv om atilla ikke ser spesielt pent ut lengre og kjører som en dass. Multicore og støtte for Vr over 3gig hadde hvert fint. 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Men for pokker, det er jo på Gamepass for PC. Det kunne Gamer spandert på seg å skrive, kjøpte det nesten her nå... 3 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Serpentbane skrev: Men for pokker, det er jo på Gamepass for PC. Det kunne Gamer spandert på seg å skrive, kjøpte det nesten her nå... Godt poeng. La inn tekst nederst nå. 1 Lenke til kommentar
jossy Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg ble lei av Mortal Empires. Kjekt med en spisset kampanje. Storkoser meg – men har veldig mye lag med gtx1080 og i5 i 1440p (medium settings) så fort portalene dukker opp De første 50-80 rundene er OK men så begynner hele maskinen å knele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå