Stonescream Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 tenkte at det kanskje var luft å få sjekka om det var noe støv mellom vifte og radiator etter snart 3 kvart år med vannkjøling. Løsna strømforsyning slik at jeg kom bedre til radiatoren og slik så det ut der: og dette når jeg har støvfiler i front. Kanskje andre her vil få seg en overraskelse? merkelig nok så ser jeg ikke de helt store endringen i temperatur. kanskje 1 eller 2 grader kjøligere, men det kan også komme av temperatur på rommet. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Akkurat det med støv i raddisen er jo normalt sett et kjent problem. Tar å støvsuger min en gang i måneden jeg bare fordi jeg hater støv Men merker heller ikke store temp forskjeller. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er ikke lurt å støvsyge i pcen. Bruk heller noe annet til å ta bort støv i pcen med. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Bruker trykkluft på boks for å rense pc'en innimellom jeg... Funker utmerket om du i tillegg kombinerer med en støvsuger litt utenfor statisk-sensitiv elektronikkens område slik at du er på den sikre siden. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Støvsufer radiatoren min 1 gang i mnd og blåser rein resten av maskina samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå