[email protected] Skrevet 13. februar 2022 Del Skrevet 13. februar 2022 Moped dør ved gasspådrag, etter jeg byttet tilbake til original anlegg og dyse har den begynt å tulle litt. Den dør som sakt ved gasspådrag(Virker som den får for mye bensin) Har justert på forgasser men der ser ikke ut som det har hjulpet noe særlig så langt. Noen tips hva dette kan være for noe. ' Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 13. februar 2022 Del Skrevet 13. februar 2022 Hva slags moped (merke, modell, årgang) er dette? Er alt tilbakeført til original stand? Sjekk at ikke noe har hengt seg opp eller er tett (som skulle vært åpent) i forgasseren, eks. hvis flottøren henger seg opp så kan man få symptomet du opplever ved at motoren ‘dør’ ved pådrag. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2022 Det er en Derbi senda drd sm 2013. Var litt smuss i forgasser men er når rengjort. Mista låseskriva til nåla i forgasseren så får ikke testa før jeg har anskaffet meg en ny en. Gir en oppdatering om dette hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå