Martin Braathen Røise Skrevet 13. februar 2022 Del Skrevet 13. februar 2022 TEST: Vi har testet en oppgradert versjon av Googles supervåpen – og er fortsatt stormforelsket Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 13. februar 2022 Del Skrevet 13. februar 2022 Sitat Vi har testet en oppgradert versjon av Googles supervåpen Superskjold? Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Fingeravtrykk er notorisk ustabilt og fungerer kun i korte perioder for meg og sannsynligvis alle som driver med klatring. Og det blir stadig flere av oss 😀 Akkurat nå ser jeg bare antydning til rillene i ytterkant av fingrene. Ellerer de helt blanke. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Xantippe skrev (2 timer siden): Fingeravtrykk er notorisk ustabilt og fungerer kun i korte perioder for meg og sannsynligvis alle som driver med klatring. Og det blir stadig flere av oss 😀 Akkurat nå ser jeg bare antydning til rillene i ytterkant av fingrene. Ellerer de helt blanke. Bruk tærne. Alternativt så kan du skaffe deg pinnsvin. Et av få dyr med fingeravtrykk. Kall det 'security token'. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå