Nexco Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Noe her inne som vet hvordan man lager server i counter strike(1.6). Jeg har prøvd med programmet dedicated server som følger med steam, men det fugerte ikke så bra.Jeg kom ikke inn på serveren. Noen som vet hvordam man lager server? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Mener du LAN-Game? I så fall, åpne Steam. Klikk på "Games" > "Counter-Strike" og kjør cs. Så klikker du på "New Game" elns. Så velger du map osv.. Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nå er jeg ingen CS-guru, men når man kjører dedicated skal man ikke kunne komme inn i gamet med sin egen pc? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Hvis du vil sette opp en dedikert server, så sjekk http://server.counter-strike.net/ Nå er jeg ingen CS-guru, men når man kjører dedicated skal man ikke kunne komme inn i gamet med sin egen pc? Skal gå bra det, bare å sørge for at server og klient ikke kjører på samme port. Endret 10. januar 2004 av atrax Lenke til kommentar
Nexco Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg mente ikke LAN server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå