Spillredaksjonen Skrevet 13. februar 2022 Del Skrevet 13. februar 2022 Tilbakeblikk: Resident Evil (2002) Oppussingen av Resident Evil gjorde et godt spill om til et mesterverk. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 20 år siden en remake...Føler meg gammel 😊 Fascinerende nå i ettertid at det er under 6 år mellom dette og legokloss-originalen, men var en enorm utvikling i grafikk på 90-tallet. Det her var tiden man måtte bytte PC omtrent hvert år for å henge med. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Dette her var helt vilt i sin tid altså. At det når har fått 20 år ja, det er også litt skremmende i seg selv 1 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Fremdeles et effektivt skrekkspill. Likte den spesielle vrien med lighter og bensinkanne. Er vag med vilje, vil ikke spoile noe. Men jeg savner mer den type skrekk, og ikke bare pøse på med horder av de samme fiendene du bare skal gønne ned. RE har i det siste fokusert for mye på hordesekvenser og resirkulerte fiendedesign... 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Fin artikkel og morsomt gjenblikk. Husker dette skremte vannet av oss i kjelleren hos en kompis på regntunge høstnetter, og står for meg som et av spillene som virkelig klarte å etablere og holde på en jevnt over guffen stemning med mye mysterie. For øvrig: Tommel opp for å unngå spoilere i tilbakeblikket. 1 Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 herzeleid skrev: Fin artikkel og morsomt gjenblikk. Husker dette skremte vannet av oss i kjelleren hos en kompis på regntunge høstnetter, og står for meg som et av spillene som virkelig klarte å etablere og holde på en jevnt over guffen stemning med mye mysterie. For øvrig: Tommel opp for å unngå spoilere i tilbakeblikket. Tusen takk, herzeleid! :) Det er et spill som fortsatt er morsomt å spille for første gang, så tenkte det var lurt å ikke røpe for mye. 2 Lenke til kommentar
Han-solo12 Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 Det er litt morsomt at den grunnen til at man ble utrolig stressa av å spille det var jo den utrolig klønete kontrollen man hadde på skytingen. Ikke noe sikte, så det første skuddet bommet man ofte med. Men guffen stemning var det:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 Tank-kontrollene var en del av sjarmen ja 😛 For min del er det disse spillene som er mine favoritt RE spill. Men det kommer vel av at jeg har spilt dem siden de kom og vokst opp med denne typen kontrollere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå