Gå til innhold

Årets Call of Duty blir en oppfølger til Modern Warfare fra 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg likte svært godt Modern Warfare 2019. Spesielt singel player delen er ganske god.

Det som irriterer meg er at jeg må laste ned Warzone for å spille dette nå.. De kunne ha Warzone i en egen klient men neida det er lagt opp til at du MÅ laste ned Warzone om du vil spille MW 2019. De endret også navnet til spillet i Blizzard luncheren slik at den nå bare heter Warzone.. De kunne seriøst gjort det mulig å laste ned kun MW 2019 men det gir jo mening at de ønsker å få deg til å spille Warzone så derfor dytter de det bokstavelig talt på deg. 

Men nå har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe Activision spill så dette blir nok ikke kjøpt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Satser på at de avvikler crossplay konsoll vs pc slik at ihvertfall de som spiller på Xbox og PS kan få en god opplevelse. Konsollspillere har en massiv ulempe bl.a pga FOV og andre innstillinger man kan gjøre og på pc møter man folk som jukser i hver kamp når du har klatret litt på k/d og møter andre spillere med høyere stats. Kjempegøy..

Endret av Retroman
Lenke til kommentar

Føler meg lurt vær gang eg kjøper ett cod spill. Singelplayer varer lite. Og som han andre sier her resirkulert dritt. Akkurat som Fifa. Bedre grafikk og gameplay vært år. Frem til kids klager over at dei bare taper så legger Ea inn hjelpe patcher i spillene slik at det blir pay to win.

Lenke til kommentar
Mumriken skrev (16 timer siden):

Det håper jeg også! Drittlei av konsoll cheaters med cronus zen .

Håndkontroller har jo i utgangspunktet idiotisk mengde auto aim så legger man til "lovlig" hardware assist på toppen 😉

Enda bedre: auto aim og så bruke m/k i tillegg med disse assistene på toppen. Men det skal nok sies at sjansen for å støte på en juksepave med pc er større enn å møte på en cronus zen/max bruker. Legger til at dette er min erfaring basert på de lobbyene jeg er i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...