Redaksjonen. Skrevet 12. februar 2022 Del Skrevet 12. februar 2022 TEST: Er det et nettbrett? Er det en PC? Vi tester Surface Pro 8 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 13. februar 2022 Del Skrevet 13. februar 2022 Fremdeles ingen 4G eller helst 5G, gjør at den fremdeles ikke er komplett. MS har tydeligvis ingen interesse for å fjerne absolutt alle flaskehalser som gjør at man må tenke seg om for å finne ut om dette er produktet man vil ha. En slik maskin er ellers et perfekt reisefølge, men jeg vil helst slippe å måtte ha en mobiltelefon koblet til for å kunne surfe fritt. Synd, for nå har man løst det meste annet. Med TB over to USB-C, så er det ikke noe veldig stort problem med manglende porter, for slike huber er ofte ganske kompakte. Men nå slipper man overganger for å få brukt moderne utsyr, og det kan fort duge til 2 eksterne skjermer samtidig, og disse skjermene har fort USB til utstyret man ellers har fast tilkoblet, enten det er hjemme eller på jobb. Så da er kun problemet når man er på hotell eller annet sted der man kobler opp mer tilfeldig. Skal det være noe å klage på utenom manglende mobilt bredbånd, nå som man kan bytte ut disken til en større uten at det koster grisedyrt, så er det at de også burde ha en slik luke til å kunne legge til mer RAM. Det er ihvertfall for min del det som kniper mest med min bruk. Surt å måtte legge flere tusen i en heftigere maskin, når alt man egentlig trenger, er mer Ram-minne. Det sagt, Surface Pro-serien er en genialt produkt-serie som dekker det meste av bruksområder for de som reiser endel, men ikke trenger en heftig gamingmaskin eller arbeidsstasjon. Der et nettbrett fort blir for lett og for begrenset, så fungerer denne til "alle" oppgaver, og gjør at man heller trekker frem denne enn et rent nettbrett. Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg fatter ikke denne stadige klagingen fra de som tester Surface, om at tastaturet ikke følger med. Alle må da skjønne at maskinen blir rimeligere for de som ikke trenger tastatur, eller allerede har et blutoth tastatur de kan koble til. Min kone har hatt Surface i en årrekke. Begynte med en av de første, oppgraderte til 7-ern da den kom. ' Hun bruker den som en desktop koblet til skjerm, tastatur og mus på skrivebordet, med selve Surfacen på et lite bord ved siden. Hvorfor skulle hun måtte bli tvunget til å kjøpe et tastatur og en penn til den? Når vi drar med fly bruker hun den som et vanlig nettbrett. Når vi drar til hytta har hun et løst tastatur og en ekstra skjerm der også. Hvis det er sånn at testeren syns Surface er for dyrt, så får han klage på prisen da, og ikke på at unødvendig deler (for noen) ikke er med i prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå