darkness| Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 når jeg svarte " " så var ikke det personlig ment Sier du at du ikke var seriøs? *IIIH* Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 står det noe om hvilke smaker man har valget mellom? jordbær? Smaker det godt har man jo plutselig et alternativt pålegg i nødstilfelle Sundt er det og... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 når jeg svarte " " så var ikke det personlig ment Sier du at du ikke var seriøs? *IIIH* jeg var definitivt ikke seriøs! men jeg likte humoren i det btw Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 når jeg svarte " " så var ikke det personlig ment Sier du at du ikke var seriøs? *IIIH* jeg var definitivt ikke seriøs! men jeg likte humoren i det btw Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg går utfra at før produktet vil lanseres med flere smaker. Smakene må jo inrettes etter kvinners (og en del menns) smakspreferanser. Hvis formålet er å øke sjansene for fullbyrdet oralsex må jo smaken være såpass fristende at the sucker foretrekker dette fremfor f.eks sjokolade eller egg og bacon. Det er kanskje noen som har lyst til å sitte i smakspanelet og prøve ut hvilke smaker som passer - evt ikke passer. Før så var det mange som spøkte med at sildemjøl var potensfremmende - jeg vet ikke hva sædsmaken ble av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå