Gå til innhold

Nytt Patent for kosttilskudd

sofokles

Anbefalte innlegg

Semen taste-enhancement dietary supplement, patent 6,485,773, Lois Kay Myers and Brent Richard Myers of Apache Junction, Ariz. Details can be sought by getting in touch with the U.S. government. Go to the patent and trademark office site (www.uspto.gov) and type in the patent number in the "search patents" section. Then read about a formulation that could complement the aforementioned Wrigley patent

Blir vel neste skritt etter du har barbert ballene .

Skal du være deilig er det mye å tenke på...

Endret av sofokles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sperm er faktisk utrolig sundt , og jeg har lest om endel folk som drikker det.. Jeg liker og være sunn ,men det får f... meg være grenser. Når man snakker om og slikke feks en dame så er det ikke noe gale ,men når det er noe man selv..øhh.. har laget så er det ikke det samme..

Lenke til kommentar

Du mister dem ikke da :p DOH. Kroppen har aldri hatt dem for å kunne bruke dem selv :p

Jeg går i grunn ut i fra at sperm er laget av proteiner fordi proteiner/aminosyrer er kroppens byggesteiner - sperm er jo en av to faktorer som trengs for å lage et nytt menneske (ikke det at jeg vet helt hvorfor jeg kom inn på det :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...