peterjohn Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Hei, jeg letter etter hvordan jeg kan reperere noe ordelag som er svart plast på bak vinduet. Jeg bruker bruste for å fjerne snø siste uke. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Du bør nok få tak i en ny list for det lille vinduet. Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 10. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2022 (endret) Beklage meg, jeg ikke forstår. Kan du fortelle meg hvilke store jeg kan finne dette ? Det skjer når jeg brukte broste hardt på snø og ødelegge vinduet Endret 10. februar 2022 av peterjohn Lenke til kommentar
thatguy83 Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Du kan prøve å kontakte butikken du kjøpte bilen fra. Eventuelt besøke ditt bilmerke sin forretning høre om de kan skaffe deg det du trenger? Hvilket merke/brand er din bil? Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 11. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2022 Beklager, jeg har gamel bil 2006 model B170 MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå