stoffix Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 *15 år gammel *alt for glad i å sove *trenger akutt hjelp til "stå opp av senga triks* *glad i mat *behandler alle andre som slaver, helt til det sier stopp *LAT *ønsker at det vare en nerdeguide på OK.no *ikke akkurat så veldig sosial *total mangel på fantasi.. klarer ikke noe bedre enn en 3er på tentamner *burde trene *verken røyker eller snuser ehh... det var alt jeg kom på i farta... Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) *ikke akkurat så veldig sosial * * Endret 3. april 2004 av PT Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) *15år * Drikker (men ikke ofte) * Har vært røykfri i 2 måneder. *Trener *Sliter med og finne et spill som jeg synes er gøy. *Elsker og casemodde. *Fattig konstant *Sånn passe sosial *Elsker badstue *Elsker og sove lenge *Sitter nesten konstant og leser tester/guider *Gleder meg til og starte på elektro GK,, *Snakker fransk flytende bah Endret 29. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 *Snakker fransk flytende Franske foreldre ? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Faren min er fransk.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Faren min er fransk.. bon, par conséquent tes coche sommes FrenChie *prøvde meg litt på fransk * merk deg at jeg aldri har tatt en fransk time i hele mitt liv Ble det noenlunde riktig ? skjønner du hva jeg prøver å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå