Cinemarxism Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Kjøpte et LG-kombiskap (GBB72SWEFN) for rett over et år siden. I dag oppdaget jeg til min store forskrekkelse at alt som ligger i fryseren er mer eller mindre halv-tint. Fryseren føles omtrent like mild som kjøleskapet (kjøleskapet er satt til 3 grader, fryseren til -18). Første gang jeg opplever noe sånt, har aldri hatt problemer med noen av mine tidligere kjøleskap. Mitt spørsmål gjelder egentlig hvem jeg kontakter i dette tilfellet. Varen ble kjøpt på Elkjøp, produsenten er altså LG. Vet jo at Elkjøp nesten alltid ber kunden kontakte produsent direkte. Er det noe å tjene/tape på å gå direkte til produsenten? Det viktigste er å få sett på dette så raskt som mulig, garantitiden er det jo masse igjen av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Kontakt LG, det er serviceavdelingen deres som gjør jobben uansett. Å gå via Elkjøp er forsinkende. Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 10. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2022 Takk! Da gjør jeg det Lenke til kommentar
Kim-Salabim Skrevet 10. mai 2023 Del Skrevet 10. mai 2023 Cinemarxism skrev (På 10.2.2022 den 7.29): Kjøpte et LG-kombiskap (GBB72SWEFN) for rett over et år siden. I dag oppdaget jeg til min store forskrekkelse at alt som ligger i fryseren er mer eller mindre halv-tint. Fryseren føles omtrent like mild som kjøleskapet (kjøleskapet er satt til 3 grader, fryseren til -18). Første gang jeg opplever noe sånt, har aldri hatt problemer med noen av mine tidligere kjøleskap. Mitt spørsmål gjelder egentlig hvem jeg kontakter i dette tilfellet. Varen ble kjøpt på Elkjøp, produsenten er altså LG. Vet jo at Elkjøp nesten alltid ber kunden kontakte produsent direkte. Er det noe å tjene/tape på å gå direkte til produsenten? Det viktigste er å få sett på dette så raskt som mulig, garantitiden er det jo masse igjen av. Hei! Dette er en stund siden, men samme problem har dukket opp hos meg… fikk du rettet feilen? veldig takknemlig for svar… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå