Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kombiskap - fryser ikke lenger kald


Anbefalte innlegg

Kjøpte et LG-kombiskap (GBB72SWEFN) for rett over et år siden.

I dag oppdaget jeg til min store forskrekkelse at alt som ligger i fryseren er mer eller mindre halv-tint. Fryseren føles omtrent like mild som kjøleskapet (kjøleskapet er satt til 3 grader, fryseren til -18).

Første gang jeg opplever noe sånt, har aldri hatt problemer med noen av mine tidligere kjøleskap.

Mitt spørsmål gjelder egentlig hvem jeg kontakter i dette tilfellet. Varen ble kjøpt på Elkjøp, produsenten er altså LG. Vet jo at Elkjøp nesten alltid ber kunden kontakte produsent direkte.

Er det noe å tjene/tape på å gå direkte til produsenten?

Det viktigste er å få sett på dette så raskt som mulig, garantitiden er det jo masse igjen av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Cinemarxism skrev (På 10.2.2022 den 7.29):

Kjøpte et LG-kombiskap (GBB72SWEFN) for rett over et år siden.

I dag oppdaget jeg til min store forskrekkelse at alt som ligger i fryseren er mer eller mindre halv-tint. Fryseren føles omtrent like mild som kjøleskapet (kjøleskapet er satt til 3 grader, fryseren til -18).

Første gang jeg opplever noe sånt, har aldri hatt problemer med noen av mine tidligere kjøleskap.

Mitt spørsmål gjelder egentlig hvem jeg kontakter i dette tilfellet. Varen ble kjøpt på Elkjøp, produsenten er altså LG. Vet jo at Elkjøp nesten alltid ber kunden kontakte produsent direkte.

Er det noe å tjene/tape på å gå direkte til produsenten?

Det viktigste er å få sett på dette så raskt som mulig, garantitiden er det jo masse igjen av.

Hei!

 

Dette er en stund siden, men samme problem har dukket opp hos meg… 

 

fikk du rettet feilen?

 

veldig takknemlig for svar… :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...