Gå til innhold

bokmerker virker bare noen få ganger

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bruker Firefox og har en tendens til å lagre artikler sånn at jeg kan lese dem igjen senere. Når jeg trykker på det som står legg til, til høyre for bokmerker, så kommer jeg ofte til bokmerker og ikke lagre som jeg ønsker.

Har jeg kun noen få lagrede bokmerker så er det enkelt. Men når jeg har mange så får jeg problemer. Et det et begrenset antall jeg kan lagre? Bruker Sony Xperia og har ikke mange programmer oppe samtidig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt hvordan du gjør det når du skal lagre bokmerker, så vanskelig å si hva du gjør feil her.

Jeg har iallefall gjort det til en vane at jeg stort sett har favoritt-verktøylinja synlig, der har jeg en mappestruktur tilpasset det for hurtig laging og en slags grovfattet sortering, dvs noen mapper som f.ex. vurdere-kjøpe, youtube-videoer, nyhet-saker.

Lagring av bokmerke gjør jeg ved å dra hengelås-symbolet i adressefeltet over den mappen som jeg vil lagre bokmerket i.

Etterhvert når disse mappene fylles opp, går jeg gjerne igjennom og sletter noen og diverse opprydding via bokmerker-menyen (Ctrl+B for vise/skjule bokmerkemenyen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...