Odd R. Valmot Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Hvor stort kan et nettbrett bli og fortsatt være praktisk? Her er siste nytt fra Samsung Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Quote Samsung mener tydeligvis at 14,6 tommer er innenfor, men for de som synes det er for stort, og for dyrt, kommer også to modeller til. 14,6" for stort??? Jeg kunne tenke meg et nettbrett med mye større skjerm. Et nettbrett jeg ville hatt hjemme for å se på TV/film etc. Jeg kan ikke tenke meg at jeg er alene om dette. Jeg vil ikke ha liten skjerm, og 14,6" er altfor lite! 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Xantippe skrev (7 minutter siden): 14,6" for stort??? Jeg kunne tenke meg et nettbrett med mye større skjerm. Et nettbrett jeg ville hatt hjemme for å se på TV/film etc. Jeg kan ikke tenke meg at jeg er alene om dette. Jeg vil ikke ha liten skjerm, og 14,6" er altfor lite! Sikker på at det er nettbrett du vil ha i det hele tatt, og ikke en TV? 🤣 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Min Surface Pro er 12,3 tommer, og jeg tenkte at det hadde vært interessant å se Surface Book'ens noe større skjerm... Det er naturligvis et spørsmål om hva man ønsker å bruke den til. Til Krita o.l. hadde 24 tommer vært bedre enn 12. Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 12. februar 2022 Del Skrevet 12. februar 2022 On 2/10/2022 at 3:33 PM, henrikwl said: Sikker på at det er nettbrett du vil ha i det hele tatt, og ikke en TV? 🤣 Ser ikke for meg med en 64" TV på fanget 😂 Lenke til kommentar
Herr Akkar Skrevet 12. februar 2022 Del Skrevet 12. februar 2022 Uhu, hadde blinket meg ut Tab S8 Ultra, men den busslommen takler jeg ikke. For film merkes den sikkert ikke pga sorte streker oppe og nede, men for bilder, comics, bøker og annet tror jeg det vil bli mektig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå