Gå til innhold

Resident Evil 4-skaperen håper historien kan forbedres dersom spillet pusses opp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RE2-remaken var et mesterverk. Et av lyspunktene i en bransje hvor kvalitet på produkter ved lansering stadig er nedadgående. Det var årets spill for min del. Er veldig klar for en remake av 4, og har følgelig store forventninger til det.

Lenke til kommentar
Pinng skrev:

RE2-remaken var et mesterverk. Et av lyspunktene i en bransje hvor kvalitet på produkter ved lansering stadig er nedadgående. Det var årets spill for min del. Er veldig klar for en remake av 4, og har følgelig store forventninger til det.

politistasjonen er ett mesterverk, ikke så mye det andre. fortsatt ett veldig godt spill, og du kan godt kalle det ett mesterverk i forhold til søpla som er re3 remake. og re8 for den saks skyld
Lenke til kommentar

RE4 er det eneste spillet i serien jeg har spilt i noe større grad, eneste jeg har giddet å spille flere ganger osv, Mest fordi jeg hadde gøy å spille det med Wii mote, spilte RE5 også, men med en PS5 kontroller var det ikke like gøy. 

Hadde det gøy med RE4 VR i Quest 2, men merker at RE serien ikke er noe for meg, det er gøy nok, men meh. Er litt som at folk elsker Metal gear serien, er liksom ikke min greie. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...