UniverseLove Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Hei! Jeg og en annen student skal skrive en bachelor oppgave om gaming. Vi lurer på om dere kunne brukt 5-10 min fra dagen deres til å hjelpe oss med å besvare på vår oppgave ved å svare på vår nettskjema? Om dette ikke passer inn er det bare å slette! https://nettskjema.no/a/244386 Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
thundersgod Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Jeg prøvde å fylle ut dette spørreskjemaet, men jeg var forvirret i prosessen med å fylle det ut. Spørsmålene handler om hva vi føler når vi spiller spillet eller om det er vanlig Lenke til kommentar
UniverseLove Skrevet 11. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2022 thundersgod skrev (På 10.2.2022 den 4.48): Jeg prøvde å fylle ut dette spørreskjemaet, men jeg var forvirret i prosessen med å fylle det ut. Spørsmålene handler om hva vi føler når vi spiller spillet eller om det er vanlig Ja, dette skal gå ut på angst & gaming, om det gir mening :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå